Koomiksistiilis kampaania püüdis pilke
2011. aasta teavituskampaania pealkirjaga "Mis ei sära, too ära!" viis Ekogaisma Eesti ellu koostöös loovagentuuriga Monstrum. Ülesanne, mida täitma asuti, polnud sugugi lihtsate killast. Võttis mitmeid suundi ja ideid enne kui langetati otsus koomiksi kasuks. Eeldasime, et koomiksi stiilis reklaam püüab sihtgrupi tähelepanu ja pakub neile lühikese, kuid hariva ja lõbusa pausi näiteks bussipeatuses transporti oodates. Samuti ka ajalehes tõsiseid uudiseid lugedes. Mängulise ja meelelahutusliku visuaali ühendamisega tõsise ja detailse teabega säästulampidest ja nendes sisalduvatest keskkonnale ohtlikest ainetest, jõudsime oodatud tulemusteni ning saime hulganisti positiivset ja julgustavat tagasisidet.
Ekogaisma Eesti teavituskampaania visuaal, 2011. aastal: